یکی از مواردی که تقریبا در تمام گرایشهای MBA  یاد میگیریم در اکثر درسها به نوعی یادآوری میشه استراتژی هست.استراتژی روشیست که با آن امکانات را در جهت هدف تنظیم می کنند . استراتژی شناخت این واقعیته که با هوش ترین و نیرومندترین فرد هم برای پیشرفت , نیاز به پیدا کردن راه صحیح داره.استراتژی در کار, زندگی, کوتاه مدت , بلند مدت و... .تعیین استراتژی یکی از رموز موفقیت در زندگی به حساب میاد و اگه بخوایم یه زندگی موفق داشته باشیم بایدواسه خودمون استراتژی تعیین کنیم. 

شروع سال جدید یه فرصت خوبی واسه ماست تا با یه استراتژی جدید و برنامه ریزی منسجم بتونیم به اهدافمون برسیم.من امسال تصمیم گرفتم استراتژی برقراری روابط شخصی و ارتباطات قویتر رو واسه خودم در پیش بگیرم چون در این مدت یاد گرفتم که هر ارتباطي كه برقرار مي‌كنیم، پنانسيل اين روداره كه تغييري مثبت در زندگي شخصي و حرفه‌اي مون ايجاد كند.

شما چطور؟!چه استراتژی واسه سال 90 در پیش میگیرید؟

 

"در هر ارتباطي كه برقرار مي‌كنيد،لذتی بیابید.وقتی برای هر ارتباط خود ارزش قایل شوید و آنرا به حساب آورید دیگران متوجه خواهند شد"

"با توجه نشان دادن به ديگران در طول سه ماه مي‌توانيد دوستان بسياري پيدا كنيد و با مورد توجه ديگران قرار گرفتن، شايد سه سال طول بكشد كه دوستي پيدا كنيد"

دیل کارنگی